مشاوره سئو سايت(SEO) اين روزها به دلايل زيادي بسيار رايج و با اهميت شده است. بسياري از افراد تصور ميكنند كه ميدانند سئو چيست؟ و مشاور سئو چه ميكند، اما واقعيت اين است كه كار بهينه سازي موتورهاي جستجو كه به عنوان بازاريابي ورودي نيز شناخته ميشود. فراتر از رتبه بندي ساده گوگل است، و استراتژي سئو را به يك رويكرد واقعاً همه جانبه براي بازاريابي اينترنتي يا ديجيتال ماركتينگ تبديل مي كند.
هنگامي كه طراحي وب سايت خود را به اتمام رسانديد اما نياز به آموزش سئو و بهينه سازي سايت براي بهبود آن داشتيد با مراجعه به يك مشاور، آناليز سئو خود را آغاز كنيد و سايت خود را بهبود دهيد. اگر دوست داريد كه بدانيد خدمات مشاوره سئو سايت چيست؟ تا انتهاي اين مقاله همراه سئوسوين باشيد.
مشاوره سئو سايت چيست؟آژانس ديجيتال ماركتينگ منظم
معمولاً “مشاور” از هر نوع متخصص در يك موضوع خاص است و افراد يا شركتهايي كه به آنها نياز دارند، مشاوره ميدهند. بنابراين از اين نظر مشاور سئو تفاوتي ندارد. آنها يك متخصص در بهينه سازي موتورهاي جستجو هستند و از طرف مشاغل و صاحبان سايتها دستمزد مي گيرند تا در مورد نحوه كسب رتبه هاي بالاتر، ترافيك هدفمندتر و در نهايت سود بيشتر براي وب سايت خود به آنها مشاوره سئو سايت ميدهند.
اين كار به برنامه ريزي ، استراتژي، خلاقيت و اجرا نياز دارد. اما وظايف آنها چيست و هنگام انتخاب متخصص سئو بعدي خود بايد به چه نكاتي توجه كنيد؟
مشاوره سئو سايت چه مي كند؟
وظيفه يك مشاوره سئو سايت اين است كه از بهترين شيوه هاي SEO براي افزايش ترافيك وب سايت كه از موتورهاي جستجو مانند Google و Bing دريافت مي كنيد، استفاده كند. هنگامي كه 9 نفر از 10 مصرف كننده فرايند خريد را با يك موتور جستجو آغاز مي كنند و 50٪ از Google براي كشف محصولات و اقلام جديد استفاده مي كنند، به راحتي مي توان فهميد كه چرا قابل مشاهده بودن در صفحات نتايج موتورهاي جستجو (SERPs) بسيار مهم است.
اگر يك تجارت الكترونيك هستيد كه كلاه بافتني مي فروشد، وقتي شخصي “كلاه بافتني” را جستجو ميكند، مي خواهيد كسي باشيد كه اول سايت شما را پيدا كند نه رقباي شما. گوگل بر اساس بيش از 200 فاكتور صفحات وب را در موتور جستجوي خود اولويت بندي مي كند. به اين “رتبه بندي” مي گويند. براي رتبه بندي خوب ، بايد سئو را بدانيد. با دانستن سئو به بهبود رنكينگ سايت خود بسيار كمك ميكنيد.
اگرچه سئوي اساسي را مي توان توسط صاحبان مشاغل با هر سطح مهارت آموخت، اما برخي از جنبه هاي فني بهينه سازي موتور جستجو وجود دارد كه بهتر است به يك متخصص سئو واگذار شود. اين همان جايي است كه مشاوران SEO وارد ميشوند. يك مشاور SEO ، كمپين هاي SEO را از سه حوزه اصلي سئو (سئو داخلي، سئو خارج از صفحه و سئو تكنيكال) توصيه و اجرا مي كند.