آرشیو مهر ماه 1400

اطلاعاتي براي همه

افزايش ترافيك سايت با كمك سئو

۱۲ بازديد

مشاوره سئو سايت(SEO) اين روزها به دلايل زيادي بسيار رايج و با اهميت شده است. بسياري از افراد تصور مي‌كنند كه مي‌دانند سئو چيست؟ و مشاور سئو چه مي‌كند، اما واقعيت اين است كه كار بهينه سازي موتورهاي جستجو كه به عنوان بازاريابي ورودي نيز شناخته مي‌شود. فراتر از رتبه بندي ساده گوگل است، و استراتژي سئو را به يك رويكرد واقعاً همه جانبه براي بازاريابي اينترنتي يا ديجيتال ماركتينگ تبديل مي كند.

هنگامي كه طراحي وب سايت خود را به اتمام رسانديد اما نياز به آموزش سئو و بهينه سازي سايت براي بهبود آن داشتيد با مراجعه به يك مشاور، آناليز سئو خود را آغاز كنيد و سايت خود را بهبود دهيد. اگر دوست داريد كه بدانيد خدمات مشاوره سئو سايت چيست؟ تا انتهاي اين مقاله همراه سئوسوين باشيد.

مشاوره سئو سايت چيست؟آژانس ديجيتال ماركتينگ منظم

معمولاً “مشاور” از هر نوع متخصص در يك موضوع خاص است و افراد يا شركتهايي كه به آنها نياز دارند، مشاوره مي‌دهند. بنابراين از اين نظر مشاور سئو تفاوتي ندارد. آنها يك متخصص در بهينه سازي موتورهاي جستجو هستند و از طرف مشاغل و صاحبان سايتها دستمزد مي گيرند تا در مورد نحوه كسب رتبه هاي بالاتر، ترافيك هدفمندتر و در نهايت سود بيشتر براي وب سايت خود به آنها مشاوره سئو سايت مي‌دهند.

اين كار به برنامه ريزي ، استراتژي، خلاقيت و اجرا نياز دارد. اما وظايف آنها چيست و هنگام انتخاب متخصص سئو بعدي خود بايد به چه نكاتي توجه كنيد؟

مشاوره سئو سايت چه مي كند؟

وظيفه يك مشاوره سئو سايت اين است كه از بهترين شيوه هاي SEO براي افزايش ترافيك وب سايت كه از موتورهاي جستجو مانند Google و Bing دريافت مي كنيد، استفاده كند. هنگامي كه 9 نفر از 10 مصرف كننده فرايند خريد را با يك موتور جستجو آغاز مي كنند و 50٪ از Google براي كشف محصولات و اقلام جديد استفاده مي كنند، به راحتي مي توان فهميد كه چرا قابل مشاهده بودن در صفحات نتايج موتورهاي جستجو (SERPs) بسيار مهم است.

اگر يك تجارت الكترونيك هستيد كه كلاه بافتني مي فروشد، وقتي شخصي “كلاه بافتني” را جستجو مي‌كند، مي خواهيد كسي باشيد كه اول سايت شما را پيدا كند نه رقباي شما. گوگل بر اساس بيش از 200 فاكتور صفحات وب را در موتور جستجوي خود اولويت بندي مي كند. به اين “رتبه بندي” مي گويند. براي رتبه بندي خوب ، بايد سئو را بدانيد. با دانستن سئو به بهبود رنكينگ سايت خود بسيار كمك مي‌كنيد.

اگرچه سئوي اساسي را مي توان توسط صاحبان مشاغل با هر سطح مهارت آموخت، اما برخي از جنبه هاي فني بهينه سازي موتور جستجو وجود دارد كه بهتر است به يك متخصص سئو واگذار شود. اين همان جايي است كه مشاوران SEO وارد مي‌شوند. يك مشاور SEO ، كمپين هاي SEO را از سه حوزه اصلي سئو (سئو داخلي، سئو خارج از صفحه و سئو تكنيكال) توصيه و اجرا مي كند.

مهمترين نقش سئو در بازاريابي ديجيتال

۷ بازديد

مشاوره سئو

براي بررسي دقيق مشاوره سئو و پيش از هر چيزي، بايد بدانيم كه فرد شاغل در اين حوزه، چه مسئوليت‌هايي را برعهده دارد. فرد يا گروه مشاوره سئو مسئوليت‌هايي هم‌چون آناليز و بازبيني سايت، مشاوره و راهنمايي براي افزايش بك‌لينك‌ها و ساير وظايفي را برعهده دارند كه از طريق آژانس ديجيتال ماركتينگ، ترافيك سايت كارفرما به‌صورت طبيعي و صحيح افزايش پيدا كند. در نتيجه اين افزايش ترافيك، رتبه وب‌سايت افزايش پيدا كرده، در جست‌وجوهاي بيشتري ظاهر مي‌شود و در نهايت ميزان مشتريان كارفرما افزايش پيدا مي‌كنند.
در حال حاضر شرح وظايف مشاوره سئو و مشاور سئوي وردپرس، تغيير كرده و شامل مهارت‌هاي بسيار پيچيده‌تري شده است. در واقع گروه مشاوره سئو امروزه وظايف ديگري هم‌چون تعيين استراتژي محتوا، يافتن كلمات كليدي و مجموعه كارهايي مانند ايجاد محتواي منحصربه‌فرد، خاص و داراي ارزش علمي همراه با ايجاد يك تجربه عالي براي كاربران را نيز برعهده دارند. به‌صورت كلي بايد گفت وظايف اصلي يك گروه مشاوره سئو شامل تعيين استراتژي، آناليز و تحليل، يكپارچه‌سازي و اجراي وظايف تكنيكال است و البته علاوه بر تمام اين موارد، يك وظيفه اصلي و مهم‌تر نيز دارند.
گروه مشاوره سئو بايد با داشتن تفكر تحليلي و انتقادي، بهينه‌سازي روابط موجود بين شبكه‌هاي اجتماعي با استفاده از محتواي ارزشمند، ايجاد محتواي مفيد براي مدت زمان طولاني، موفقيت در رقابت شديد بين كسب‌وكارها، بررسي رفتار كاربران و تعامل صحيح با آن‌ها را برعهده گرفته و هم‌زمان با تمام اين موارد، الگوريتم دائما در حال تغيير گوگل را نيز بررسي كرده و هم‌زمان با تغييرات ايجاد شده، استراتژي خود را تغيير دهند و بتوانند سايت مشتري را در بالاترين رتبه ممكن قرار دهند.
بنابراين براي مشاوره سئو، بايد فرد يا مجموعه‌اي را انتخاب كنيد كه اين توانايي‌ها را در كارهاي پيشين خود اثبات كرده باشند. اما پيش از انتخاب يك مشاور مناسب و بررسي مهم‌ترين مشخصه‌هاي يك گروه مشاوره سئو باتجربه، بايد شرح وظايف گروه مشاوره سئو را به‌صورت دقيق و كامل بدانيد.

وظايف تيم مشاوره سئو

وظايف، مسئوليت‌ها و شرح شغلي تيم مشاوره سئو شامل تركيب بسيار وسيعي از انواع وظايف بازاريابي در كانال‌هاي مختلف فضاي مجازي، براي كسب‌وكارها است. آن‌چه در طول مدت زمان فعاليت مشاورين سئو بيشترين اهميت را دارد، دستيابي به بالاترين رتبه‌ها در جست‌وجوي گوگل و ظاهرشدن سايت كسب‌وكار مشتري در نتايج جست‌وجو است.
براي دستيابي به اين هدف، تيم مشاوره سئو وظايف بسيار متنوع و گسترده‌اي را برعهده دارد كه در ادامه تنها مهم‌ترين موارد را به‌اختصار بررسي خواهيم كرد:
• درك اهداف بازاريابي مشتري: مشاور سئو بايد اهداف بازاريابي مشتري، موقعيت مشتري در حوزه كاري او، نكات خاص كسب‌وكار، ميزان آشنايي بازار هدف با برند مشتري و البته مزاياي برند مشتري نسبت به ساير رقبا را درك كند. اهداف بازاريابي تعيين شده از سوي تيم مشاوره سئو بايد قابل ارزيابي، واقع‌گرايانه و قابل دسترسي باشند؛
• بهينه‌سازي سايت: گروه مشاوره سئو بايد سئوي داخلي سايت يعني تنظيم تيترها، تنظيم تصاوير، ارزيابي ساختار متن و فرمت‌دهي لينك‌هاي سايت را به‌صورت دقيق انجام داده و در عين حال سلسه مراتب محتواي سايت را نيز از طريق يافتن بهترين كلمات كليدي و تمام فعاليت‌هاي مرتبط با آن، انجام دهند؛
• جست‌وجو و آناليز كلمات كليدي: تيم مشاوره سئو بايد بهترين كلمات كليدي را يافته و يك استراتژي مناسب براي ماندگاري اين كي‌ورد در موتورهاي جست‌وجو را بيابد. پس از آن كلمات كليدي فرعي و احتمالي با كمترين ميزان رقابت و بيشترين ميزان اثردهي را نيز يافته و استراتژي خود را با كمك آن‌ها تعيين كند؛
• كسب بالاترين جايگاه در گوگل: مجموعه يا فرد شاغل در حوز? مشاوره سئو بايد بتواند سايت مشتري را در 10 رتبه اول جست‌وجوي گوگل قرار دهد، كلمات كليدي جديدي ايجاد كرده و باعث ماندگاري مشتري در اين رتبه براي مدت زمان طولاني شود؛
• تمركز بر تجربه خوب كاربران: بهينه‌سازي سايت براي بهبود تجربه كاربر، كمتر شدن نرخ ترك سايت، افزايش بازديد سايت، بهبود محتواي ارائه‌شده و افزايش نرخ كليلك بر لينك‌هاي ورودي، همه بخشي از وظايف تيم مشاوره سئو است؛
• تشخيص خطاهاي فني بخش سئو سايت و رفع آن‌ها: لينك‌هاي خراب، خطاي 404، خطاي 301/302، محتواي تكرارشده، نقشه نادرست سايت، ساختار ضعيف لينك‌ها و سرعت پايين سايت، همه بخشي از انواع خطاهاي فني سئو است كه گروه مشاوره سئو بايد آن‌ها را تشخيص دهد و براي رفع آن‌ها برنامه مشخصي داشته باشد؛
• شناخت ترندهاي صنعت سئو: فرد و گروه شاغل در اين جايگاه شغلي بايد تكنيك‌هاي كارآمد را به‌خوبي بشناسند و به‌روزرساني الگوريتم‌هاي مختلف گوگل هم‌چون Rankbrain، Caffeine، Humingbird، Panda و Penguin را همواره دنبال كنند. تكنيك‌هاي مناسب و نامناسب را تشخيص دهند و با استفاده از تجربيات حرفه‌اي، از ايجاد اسپم‌ها جلوگيري نمايند. مشاورين سئو بايد بهترين وبلاگ‌هاي اين حوزه تخصصي هم‌چون Search Engine Journal، Semrush Blog، Search Engine Watch و ساير منابع مرتبط را دنبال كرده و از اطلاعات آن‌ها براي افزايش بازدهي سايت مشتريان استفاده كنند.
ساير مهارت‌هاي مورد نياز براي يك مشاور سئو شامل مهارت‌هاي كپي‌رايتينگ، ايجاد ايده‌هاي نو براي محتوا، بهبود محتواي فعلي سايت، ايجاد و تعيين استراتژي محتوا، طراحي دوباره سايت براي بهبود تجربه كاربر، اجراي جديدترين تكنيك‌هاي سئو، استفاده از ابزارهاي سئو و نرم‌افزارهاي مرتبط، ساخت نقشه لينك‌هاي سايت، تمركز بر جست‌وجو در گوشي‌هاي موبايل، تعيين استراتژي كسب‌وكار در شبكه‌هاي اجتماعي، امنيت سايت، پشتيباني از بخش بازاريابي ديجيتال، بودجه‌بندي هزينه سايت، تعامل با مشتري و تضمين سئو است. بي‌شك وظايف تيم مشاوره سئو در همين موارد خلاصه نمي‌شود و ده‌ها مورد ديگر نيز وجود دارد كه بخشي از وظايف فرد يا مجموعه مشاوره سئو براي كسب‌وكار شما است.

بهترين راه براي مشاوره سئو چگونه است

۹ بازديد

كدام تيم مشاوره سئو را براي كسب‌وكار خود انتخاب كنيم؟

همان‌گونه كه شما هم مي‌دانيد، سئو يك فرآيند طولاني است و نتايج آن را نمي‌توان در همان روز‌ها و هفته‌هاي ابتداي كار مشاهده كرد. به همين دليل در زمان انتخاب يك مجموعه براي بخش مشاوره سئو و يا حتي در ماه‌هاي ابتدايي كار تيم انتخاب‌شده، نمي‌توان به‌راحتي از عملكرد صحيح گروه مشاوره سئو مطلع شد. اين مسئله ممكن است در طولاني‌مدت آسيب‌هاي مختلفي براي كسب‌وكار شما ايجاد كند و پس از ماه‌ها، از عملكرد نامناسب تيم انتخابي مطلع شويد. براي جلوگيري از اين اتفاق، بايد فاكتورهاي خاصي را در نظر گرفته و با بررسي دقيق آن شاخص‌ها در عملكرد مشاورين سئو، ميزان بازدهي تيم را از همان ابتدا و حتي پيش از شروع كار، ارزيابي كنيد. همچنين گزارش مديريتي سئو اين تيم نيز بايد بررسي شود.

براي ارزيابي عملكرد گروه‌ها و آژانس‌هاي فعال در حوزه مشاورين سئو، اين 10 مورد را به‌دقت بررسي كرده و آن‌ها را نظر داشته باشيد:

 

1- توسعه استراتژي دقيق سئو

پيش از آغاز همكاري با آژانس مشاوره سئو، بايد يك تماس تلفني برقرار كنيد. هدف شما از اين تماس تلفني اين است كه ميزان تخصص فرد پاسخ‌گو را در زمينه سئو و فرآيند آن، ارزيابي نماييد. ممكن است اين سوال مهم‌تر ايجاد شود كه اگر شما هيچ تخصصي در اين زمينه نداشته باشيد، چگونه ميزان تخصص فرد مقابل را ارزيابي كنيد؟

پاسخ به اين سوال نيز بسيار راحت است؛ در اين بخش توجه كنيد كه فرد متخصص و نماينده آن آژانس، چگونه پروسه سئو را براي شما شرح داده و تا چه ميزان تلاش مي‌كند كه شما راحت‌تر تمام بخش‌هاي تخصصي اين فرآيند را درك كنيد.

نكته مهم اين است كه حتي سخت‌ترين روش‌ها را مي‌توان با زبان ساده و مفهوم، براي سايرين شرح داد. اگر احساس مي‌كنيد كه اين فرد همانند يك ربات، تنها بخش‌هايي از يك مطلب از پيش آماده شده را براي شما روخواني مي‌كند و هيچ تلاشي براي ساده‌سازي موضوع انجام نمي‌دهد، بايد بدانيد كه اين گروه و آژانس مشاورين سئو براي شما مناسب نيست. از سوي ديگر اگر اين فرد در همان مكالمه تلفني، پروسه سئو را به‌خوبي براي شما تشريح كند، متوجه خواهيد شد كه در حال صحبت با يك متخصص حرفه‌اي و فوق‌العاده هستيد و مي‌توانيد به آن موسسه اعتماد كرده و به مراحل بعدي برويد.

 

2- تعيين اهداف

در ابتداي پروسه مشاوره سئو بايد اهداف را به‌صورت دقيق و مشخص، تعيين كنيد. تنها در اين حالت است كه تمام افراد حاضر در اين فرآيند، به يك درك واضح و دقيق از ماموريت فعلي‌شان رسيده، موارد منطقي و قابل دستيابي را تشخيص داده و در نهايت در اين راستا فعاليت خواهند كرد.

بدون تعيين اهداف، تعيين موفقيت پروژه و يا حتي رسيدن به آن‌ها بسيار سخت و در واقع غير ممكن خواهد بود. در جلسه مشاوره سئو اهداف و معيارها را مشخص كنيد و سپس از آژانس مشاور بخواهيد در بازه‌هاي زماني مشخص، گزارش كامل و دقيقي نسبت به اين معيارها را به شما بدهند.

البته بايد بدانيد كه پروسه سئو يك كار كاملا دو طرفه است. يعني شما به‌عنوان مدير مجموعه بايد دقيقا بدانيد كه مشاورين سئو از شما چه مي‌خواهند و همان موارد را اجرا كنيد. معمولا تيم مشاوره سئو و در واقع آژانس بازاريابي ديجيتال، بخش اجرايي كار را در دست ندارند و اگر شما به‌عنوان بخش مجري، موارد تعيين‌شده را به‌درستي انجام ندهيد، دستيابي به اهداف نيز غير ممكن خواهد شد. به همين خاطر تعيين اهداف در همين بخش اوليه، براي هر دو طرف قرارداد يعني شما به‌عنوان مدير كسب‌وكار و تيم مشاوره سئو ضروري خواهد بود.

 

3- يادگيري در فرآيند مشاوره سئو

در فضاي ديجيتال، آموزش و يادگيري بخش بزرگي از رابطه مشتري و مشاورين سئو را تشكيل مي‌دهد. گروه مشاوره سئو بايد در طي اين پروسه، مهم‌ترين و اصلي‌ترين موارد را به شما نيز آموزش دهند و اطلاعات شما را در اين حوزه به‌روزرساني كنند؛ زيرا حتي اگر شما در اين حوزه آشنايي اوليه و نسبتا كاملي هم داشته باشيد، تنها با گذشت حدودا 6 ماه الي يك سال، تمام دانش اين حوزه تغيير كرده و طبيعي است كه شما از تمام وجوه مختلف سئو هم‎چون جديدترين نحوه جست‌وجوي كلمه كليدي، جديدترين الگوريتم‌هاي گوگل، سئوي آن‌پيج و آف‌پيج و ده‌ها مورد ديگر اطلاعي نداشته باشيد.

در اين حالت توضيحات ماهانه و ارائه گزارش‌ها در جلسات مشاوره سئو نيز سود چنداني ندارد، زيرا شما به‌عنوان كارفرما درك دقيقي از عملكرد معيارهاي سئو نخواهيد داشت. بنابراين يك گروه كارآمد در حوزه مشاوره سئو بايد در طي قرارداد كاري با شما، مهم‌ترين و جديدترين تغييرات را اطلاع داده و دانش شما را در اين حوزه افزايش دهند. نشانه اصلي اين موضوع، پرسش‌هاي اوليه گروه مشاوره سئو از شما خواهد بود. در اولين جلسات كاري، يك گروه باتجربه بايد چنين سوالاتي را از شما بپرسد:

  • پيشينه شما در زمينه بازاريابي ديجيتال چيست؟
  • پست و جايگاه شغلي شما در مجموعه چيست و چه وظايفي را برعهده داريد؟
  • تا چه حد با سئو و پروسه‌هاي مرتبط با آن آشنا هستيد؟
  • در زمينه سئو كدام موارد را تا به حال انجام داده‌ايد؟

تيم مشاوره سئو با اين پرسش‌ها ميزان آشنايي شما با اين حوزه را مي‌سنجند و سپس با توجه به پاسخ‌هاي شما، آموزش‌هاي اوليه را آغاز خواهند كرد. در واقع اگر شما به‌عنوان مدير كسب‌وكار درك درستي از سئو نداشته باشيد، ارزش آن را نيز درك نخواهيد كرد؛ بنابراين گروه مشاوره بايد جزئيات مختلف سئو را به‌خوبي شرح داده و ميزان اهميت سئو در دستيابي به اهداف را به شما نشان دهد. پس ترجيحا با گروهي همكاري كنيد كه اين مورد را رعايت كرده و با توجه به دانسته‌هاي شما، جديدترين اطلاعات حوزه سئو را در اختيارتان مي‌گذارد.

 

نقش لايو اينستاگرام در كسب و كار با لپ تاپ

۶ بازديد

چطور در اينستاگرام از روي كامپيوتر پخش زنده داشته باشيم؟

احتمالا براي شما هم بسيار جذاب باشد كه راهي براي قرار دادن ( لايو يا استريم همزمان )live اينستاگرام از روي كامپيوتر پيدا كنيد. در اين قسمت آموزش تصويري پخش زنده در اينستاگرام ( لايو اينستاگرام )از روي كامپيوتر به شما داده خواهد شد.

استريم كردن در اينستاگرام (همان لايو گذاشتن خودمان) يك كار بسيار ساده است. مطابق مراحل زير پيش مي‌رويم:

1- نرم افزار OBS را در گوگل سرچ و دانلود كنيد

يكي از نرم‌افزارهاي مورد نياز براي استريم همزمان، نرم افزار OBS Studio است كه مي‌توانيد براي دانلود مستقيم نرم‌افزار روي اين لينك بزنيد تا وارد سايت OBS شويد.

پس از وارد شدن به وبسايت OBS، صفحه اي مشابه به تصوير زير مشاهده مي‌كنيد. مطابق با سيستم عاملي كه روي كامپيوتر خود داريد، نرم‌افزار را دانلود و نصب كنيد. اگر از سيستم‌عامل ويندوز استفاده مي‌كنيد، مي‌توانيد روي Windows زده و منتظر دانلود شدن OBS بمانيد.

پس از دانلود شدن نرم‌افزار، آن را نصب كنيد.

2- نرم‌افزار OBS را باز كنيد

پس از نصب شدن نرم‌افزار OBS Studio، آن را باز كنيد. پس از باز كردن با صفحه‌اي شبيه به صفحه زير مواجه خواهيد شد.

صفحه مشكي بزرگي كه در تصوير ميبينيد، تصويري است كه كاربران شما در لايو اينستاگرام يا لايو همزمان (استريم همزمان) در آپارات و يوتيوب مي‌بينند. ولي خب نسبت تصوير در اين صفحه 16:9 است ولي نسبت تصوير در موبايل 9:16 هست. يعني بايد اين تصوير را بچرخانيم!

چطور رزولوشن تصوير را برابر موبايل قرار دهيم؟

براي تغيير رزولوشن تصوير در OBS، روي دكمه Settings در پايين سمت راست نرم‌افزار بزنيد. پنجره‌اي شبيه به تصوير زير خواهيد ديد.

در پنجره باز شده، روي video بزنيد. پنجره‌اي شبيه به پنجره زير باز خواهد شد.

در قسمت Base Resolution و Output Resolution مقدار 720×1280 را وارد كنيد. با انجام اين كار تصوير ما براي استريم همزمان شبيه به يك موبايل مي‌شود.

چطور يك فيلم را به نرم‌افزار OBS اضافه كنم و در لايو شبكه هاي اجتماعي يك فيلم را پخش كنم؟

در پايين سمت چپ، در قسمت Sources، روي علامت + بزنيد.

از ليست باز شده روي Media Source بزنيد. فيلم خود را اضافه كنيد. سپس روي OK بزنيد. در نهايت فيلم شما به شكل زير در خواهد آمد.

چطور فيلم افزوده شده را بچرخانيم؟

براي چرخاندن يك سورس در نرم افزار OBS، روي آن راست كليك كرده و سپس از بخش Transform، روي Rotate 90 degree cw بزنيد.

تصوير شما چرخانده خواهد شد و مي‌توانيد از طريق مربع‌هاي قرمزي كه دور تصوير هست، تصوير را فيت كنيد.

چطور تصوير يك دوربين را به استريم همزمان خود اضافه كنيم؟

براي اضافه كردن دوربين به OBS، كافي است دوربين مورد نظر را به كارت كپچر متصل كنيد و به كامپيوتر وصل كنيد. پس از اينكه دوربين را به كارت كپچر متصل كرديد، OBS آن را شناسايي مي‌كند. براي افزودن آن، كافي است در قسمت Sources روي + بزنيد و سپس Video Capture Device را انتخاب كنيد.

در پنجره باز شده، از بخش Device، دوربين مورد نظر را انتخاب كرده و سپس روي ok بزنيد. دوربين به OBS اضافه مي‌شود و مي‌توانيد با استفاده از روش بالا، تصوير آن را بچرخانيد يا كوچك و بزرگش كنيد.

بيشتر بخوانيد: لايو گذاشتن با گوشي موبايل

چطور لايو خود را براي اينستاگرام بفرستيم؟

خب! ما تا الان لايو خودمون رو آماده كرديم. اما چطور در اينستاگرام استريم كنيم؟

براي استريم لايو در اينستاگرام وارد سايت ايزي لايو به آدرس easylive.ir شويد.

چرا به سايت ايزي لايو براي استريم همزمان نياز داريم؟

در حقيقت براي استريم كردن (استريم همزمان)به هر سروري، نياز به دو مولفه كليد استريم (stream key) و سرور داريم. در يوتيوب و آپارات اين مقادير را آن سايت‌ها به شما مي‌دهند. اما اينستاگرام ” استريم كي ” به شما نمي‌دهد. به همين خاطر براي دريافت استريم كي براي اينستاگرام به سايت ايزي لايو نياز داريم.