سرويس و خدمات آژانس بازاريابي ديحيتال

۵ بازديد

آژانس ديجيتال ماركتينگ منظم

به گزارش ترنجي اگر قصد برون سپاري بازاريابي ديجيتالي را داريد، آژانس ديجيتال منظم بهترين انتخاب است. اين آژانس از بهترين و حرفه‌اي‌ترين تيم ديجيتال ماركتينگ تشكيل شده است كه در تمام مراحل برنامه‌ريزي و اجرا همراه شما هستند. پس از اجراي استراتژي‌هاي بازاريابي نيز در ارزيابي و بررسي گزارشات و تجزيه و تحليل داده‌ها به شما كمك مي‌كنند تا بهترين بهره را از اجراي تكنيك‌ها و فرآيندهاي تبليغات آنلاين برده و به بهترين نتايج دست پيدا كنيد. قطعاً شناخت اين آژانس تأثير بسياري در جلب اعتماد شما دارد. آژانس منظم از حدود بيست سال پيش كه كسب و كارها به تازگي شروع به فعاليت آنلاين كرده بودند، شكل گرفته و با گسترش كسب و كارهاي آنلاين فعاليت خود را جدي‌تر دنبال كرده است. اين آژانس بازارياب از سال ۱۳۹۲ با حضور و همكاري متخصصين ديجيتال ماركتينك به صورت رسمي و گسترده به ارائه خدمات مختلف به سايت‌ها و مجموعه‌هاي متنوع پرداخته است.

هدف آژانس منظم مديريت و نظارت درست بر روي فعاليت‌هاي بازاريابي و تمركز دقيق بر روي تحقيقات براي ارائه گزارش‌هاي تحليلي جامع و درست به مديران سايت‌ها و مشاوره سئو و كارشناسي آن است تا كارفرمايان سايت‌ها بر اساس آن بتوانند هوشمندانه و درست تصميم بگيرند. مي‌توان آژانس منظم را اولين آژانس ناظر براي اجراي درست فرآيندهاي بازاريابي دانست كه درك مشتري بين كارفرمايان و مجريان آن برقرار است. اين آژانس مرجع اصلي آموزش و استخدام افراد متخصص براي كسب و كارها است. اگر قصد داريد به عنوان متخصص در تيم ديجيتال ماركتينگ منظم  عضو شويد و يا اگر به خدمات بازاريابي اين مجموعه نياز داريد، مي‌توانيد از طريق لينك زير وارد سايت آژانس منظم شويد.

https://monazam.agency/

 

 

 

  • كارشناس گوگل ادوردزاكثر سايت‌هاي اينترنتي با هدف كسب درآمد وارد حوزه ديجيتال مي‌شوند. سايت‌هاي تازه ورود به اين عرصه به زمان نياز دارند تا به برندسازي برسند و فروش خود را افزايش دهند. به همين دليل كارشناس گوگل ادز با شناخت و تسلط كامل بر اين نرم افزار و توانايي مديريت اكانت گوگل ادز در ابتداي راه اندازي سايت نرخ فروش شما را افزايش مي‌دهد. اين متخصص با بهينه‌سازي نرخ تبديل و استراتژي‌هاي لازم آشنا است و نقش مهمي در برندسازي ايفا مي‌كند.
  • كارشناس شبكه‌هاي اجتماعيامروزه مردم بيشتر اوقات بيكاري خود را در شبكه‌هاي اجتماعي سپري مي‌كنند. ميزان نفوذ اين شبكه‌ها در زندگي روزمره افراد غيرقابل انكار است. بسياري از افراد از اين شبكه‌ها به عنوان بستري براي كسب و كار استفاده مي‌كنند. در اين راستا كارشناس شبكه‌هاي اجتماعي با مديريت پيج‌هاي اينستاگرامي و كانال‌هاي تلگرامي نقش مهمي در بازاريابي ديجيتال ايفا مي‌كند. اين كارشناس با اجراي دقيق تقويم محتوايي كاربران بسياري را به سمت سايت سوق مي‌دهد.
  • كارشناس فني و برنامه نويسبرنامه نويسي و كد نويسي دانش وسيعي است كه كارفرمايان سايت‌ها را به وحشت انداخته است چون اكثر صاحبان كسب و كارهاي آنلاين اين دانش را ندارند. كارشناس برنامه نويس نقش پررنگي در تيم ديجيتال ماركتينگ دارد، مخصوصاً زماني كه براي اجراي لندينگ پيج مشكل ايجاد شده باشد.
  • گرافيستجلوه بصري يك سايت هويت آن را مي‌سازد و هويت بصري بهتر در ذهن مخاطب ثبت مي‌شود. اجراي برنامه‌هاي بازاريابي بدون محتوي تصويري هيچ لطفي ندارد و اصلاً امكان‌پذير نيست. گرافيست با ذوق و خلاقيتي كه دارد هويت جذابي به برندها مي‌بخشد.
  • تحليل گر ديتابرنامه‌هاي بسياري هستند كه تمام جزئيات سايت را زير نظر مي‌گيرند و اطلاعات بسيار ارزشمندي در اختيار كاربر قرار مي‌دهند. تحليل گر ديتا نقش بسيار قابل توجه و مهمي در زمينه تبليغات آنلاين دارد. در واقع متخصصيني كه در بالا معرفي كرديم تلاش مي‌كنند كه از شيوه‌هاي مخصوص به خود مخاطبان را جذب سايت كنند. حال وظيفه تحليل‌گر اين است كه رفتار بازديدكنندگان را حين ورود به سايت بررسي كند و با تحليل جزئي‌ترين برخورد آن‌ها نقاط قوت و ضعف سايت را شناسايي كند. تحليل‌گر ديتا كه به آناليزورهم معروف است با آناليز اطلاعات به كاهش هزينه‌هاي صاحب سايت نيز كمك مي‌كند.
  • مدير و استراتژيست ديجيتال: در تيم‌هاي بازاريابي مهم‌ترين وظايف بر عهده مدير تيم است. مدير بازارياب بايد شناخت و درك كافي نسبت به ابزارها و روش‌هاي مختلف برندينگ را داشته باشد و بتواند با تنظيم اهداف كوتاه مدت و بلند مدت، مسير بازاريابي را مشخص كند. علاوه بر آن مدير بايد توانايي هدايت كمپين‌هاي برنامه‌ريزي شده را داشته باشد و بازخوردهاي مخاطبان و نرخ تبديل را به خوبي ارزيابي كند.
  • كارشناس محتويمحتوي مهم‌ترين بخش هر وب سايتي است كه به صورت متني، صوتي و بصري ارائه مي‌شود و كارشناس آن بايد بتواند محتوي ارزشمند و يونيك توليد كند تا علاوه بر رفع نياز كاربران به برندسازي و افزايش فروش منجر شود. مهم‌ترين فاكتور بازاريابي ديجيتال، بازاريابي محتوي است و كارشناس آن با به كارگيري جذاب‌ترين كلمات كليدي پيرامون محصولات سايت، به برندسازي و افزايش ترافيك مي‌پردازد.
  • مديريت كمپينبعد از اين كه برنامه‌ريزي‌هاي لازم تدوين شود كپمين راه اندازي مي‌شود و اجراي آن بايد به درستي مديريت شود. مدير كمپين و مدير اجرايي بايد ايده‌هاي خلاقانه بتواند نواقص بازاريابي را رفع كرده و با تجزيه و تجليل درست مانع افزايش هزينه‌هاي جاري تبليغات شود.
  •  

نكته پاياني: مشكل جدي كه كسب و كارهاي مختلف در فضاي آنلاين با آن مواجه هستند، عدم برنامه‌ريزي درست و عدم ارزيابي فرآيندهاي بازاريابي است. امروزه تمام فعاليت‌هايي كه در فضاي اينترنت شكل مي‌گيرد  و در نهايت به رونق گرفتن  كسب و كارها و برندسازي مي‌انجامد، زير مجموعه‌اي از دنياي ديجيتال است. حتي پيامك‌هايي كه گاهي از سوي كسب و كارها براي شما ارسال مي‌گردد در سايه فعاليت‌هاي ديجيتال ماركتينگ  انجام مي‌شود. به همين دليل است كه راز موفقيت در چنين كسب و كارهايي تحليل درست گزارشات و تصميم گيري صحيح بر اساس آن‌ها است. در اين بين فقط داشتن تجربه و تخصص در يك زمينه بازاريابي براي رسيدن به موفقيت كفايت نمي‌كند و بايد براي هر بخش از بازاريابي و استفاده از هر ابزار آن افراد متخصصي داشته باشيد.

اين علم پيچيدگي و گستردگي زيادي دارد. بنابراين براي داشتن عملكرد مناسب و رسيدن به نتايج رضايت بخش بايد يك تيم ديجيتال ماركتينگ  قدرتمند با افراد متخصص تشكيل داد. اين تيم به مهارت‌هاي مختلفي احتياج دارد تا بتواند به يك كمپين بازاريابي موفق تبديل شود. هيچ تفاوتي ندارد كه هدف شما افزايش فروش است يا معرفي برند تجاري چون به هر حال براي رسيدن به اين اهداف اعضاي تيم و تخصص آن‌ها اهميت زيادي دارد. اين تيم با همكاري هم كمپيني طراحي مي‌كنند كه در يك زمان هم منجر به برندسازي مي‌شود و هم فروش را افزايش مي‌دهد. متخصصين ديجيتال ماركتينگ با حضور فعال خود استراتژي‌هاي تبليغاتي را آزمايش كرده و با ايده‌هاي جديد راه‌هاي جديد افزايش فروش را كشف مي‌كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.